"Nemrég egy szupermarketben vásároltam, amikor a fiatal pénztáros hölgy azt javasolta nekem, hogy inkább a saját táskáimat használjam, mert a műanyag zacskó nem környezetbarát. Bocsánatot kértem, és elmondtam neki, hogy "az én időmben nem volt még ez a "zöld" dolog. A hölgy azt válaszolta, hogy "azért van ma ezzel bajunk, mert az Önök korosztálya nem törődött eléggé azzal, hogy a környezetet megóvja a jövő nemzedékének". Elgondolkodtam. Annak idején tényleg nem volt még ez a "zöld" dolog. De akkor mink volt helyette? Nos, leírom, hogy mire emlékszem. Annak idején visszavittük a tejesüvegeket, üdítősüvegeket és sörösüvegeket a boltba. A boltból visszakerültek az üzembe, ahol mosás és sterilizálás után újratöltötték őket. Így voltak mindig újrahasznosítva. De ez a "zöld" dolog még nem létezett az én időmben. A lépcsőn gyalog jártunk, mert nem volt mozgólépcső minden boltban és irodaházban. Gyalog mentünk a boltba, nem pattantunk be a 300 lóerős verdánkba, valahányszor volt valami elintéznivalónk kétsaroknyira. De a pénztáros hölgynek igaza volt, ez a "zöld" dolog még nem létezett az én időmben. Annak idején kimostuk a gyerekpelenkát, mert nem volt még eldobható pelenka. A ruhát szárítókötélen szárítottuk, nem pedig egy 240 Wattot zabáló gépben. A szél- és a napenergia szárította a ruhákat a mi időnkben. A gyerekek a testvéreiktől örökölt ruhákban jártak, nem kaptak mindig vadonatúj göncöket. De a pénztáros hölgynek igaza volt, ez a "zöld" dolog még nem létezett az én időmben. Annak idején egy tévé volt egy háztartásban, nem pedig szobánként. A konyhában kézzel kavartuk az ételt, mert nem volt elektromos gépünk, ami mindent megcsinált volna helyettünk. Ha törékeny tárgyat akartunk postán küldeni, régi újságpapírokba csomagoltuk, hogy megvédjük, nem pedig buborékfóliába. Annak idején nem használtunk benzinmotoros fűnyírót. A füvet emberi erővel hajtott tologatós fűnyíróval nyírtuk. A munka jelentette számunkra a testmozgást, ezért nem kellett fitnesztermekbe járnunk, hogy árammal működő futópadon fussunk. De a pénztáros hölgynek igaza volt, ez a "zöld" dolog még nem létezett az én időmben. Ivókútból ittunk, ha szomjasak voltunk, nem vettünk műanyag palackos vizet, valahányszor inni akartunk. A tollakat újratöltöttük tintával, ahelyett, hogy mindig új tollat vettünk volna. A borotvában csak a pengét cseréltük, nem dobtuk el a teljes borotvát csak azért, mert a pengéje életlen lett. De ez a "zöld" dolog még nem létezett az én időmben. Annak idején az emberek buszra szálltak, a gyerekek biciklivel vagy gyalog mentek iskolába, és nem használták az anyukájukat 24 órás taxi szolgálatként. Egy szobában egyetlen csatlakozó volt. Nem volt szükségünk egy rakás csatlakozóra, hogy több tucat készüléknek áramot biztosítsunk. És nem volt szükségünk számítógépes kütyüre és az űrben keringő műholdaktól érkező jelekre ahhoz, hogy megtaláljuk a legközelebbi pizzériát. Hát nem szomorú, hogy a mostani korosztály arra panaszkodik, hogy mi öregek milyen pazarlók voltunk, csak mert ez a "zöld" dolog még nem létezett annak idején?
Animal Cannibals - Minden változik "Dolby surround, wellness, fitness Pinkód, laptop, internetezhetsz. Tiszta nyugat lett Kelet-Európa. Éljen! Csatlakoztunk az Unióba! Svájci hitel, egy ország két tábor. Túladagolás politikából. Csupa E betűs étel, fokozott íz. Nagy divat lett az ásványvíz! A mézes pálesz, a szifonos vodka.."
"A magyar nem azért csal állandóan, mert ilyen a természete, hanem, mert RÁKÉNYSZERÍTIK!
Példa :
Ausztriában a nettó átlagbér 1700 euró (510 ezer Ft), ellenben a bécsi éves BKV bérlet 365 euró (109.500 Ft)
Nálunk a nettó átlagbér 110 ezer Ft, szemben az éves BKV bérletünk drágább, mint a bécsi: 382 euró (114.600 Ft)!
Megoldás! Ezt kéne tenni!
Az embereknél kell hagyni a pénzt!
Annál, aki megkereste! Ausztriában 10.000 euró éves jövedelemig nem kell adót fizetni!
Nálunk a nyomorék minimálbért is adóztatják!"
Az eredeti cikk a piros linken :
iksz.beszolunk.hupicsaba-fizetunk-ennyi-adot-ha-nincs-latszata-friss-adatokkal#
A luxusjachtokat gyártó marokkói Laraki most csinált egy sportautót.
Motor : hétliteres Chevy V8-as dupla turbóval.
Ha fötekered benne az elektronyikát, akkor akár 1750 lóerő is a rendelkezésedre áll. 🙂
Ár : potom 2 millió dollár
www.youtube.comwatch?v=J0CSko1B7Ug
Japánból Oroszországba tartott a hajó, de rakománya sohasem érkezett meg. A jeges viharban 52 autó csúszott a tengerbe a 64-ből.